Zadania zawodowe:
|
- pozyskiwanie klientów, którzy uczestniczyli w wypadkach komunikacyjnych oraz w różnych zdarzeniach losowych, w których zostali poszkodowani, np. w wypadku przy pracy, z powodu błędu lekarskiego, utraty mienia majątkowego czy rzeczowego;
- prezentowanie oferty firmy w zakresie możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych: osobowych, majątkowych i rzeczowych;
- obsługiwanie klientów zleconych przez centralę;
- samodzielne ustalenie przebiegu zdarzenia i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy odszkodowawczej (np. umowy, wnioski, pełnomocnictwa);
- współdziałanie z firmami lub doradcami odszkodowawczymi w celu zapewnienia prowadzenia spraw klientów w sposób kompleksowy i zgodny z ich interesem;
- wstępne ustalenie możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych od firm ubezpieczeniowych;
- udzielanie szczegółowych informacji dotyczących odszkodowań, które mogą przysługiwać poszkodowanym oraz pomaganie klientom w zebraniu dokumentacji niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem odszkodowawczym;
- weryfikowanie zebranych dokumentów i oszacowanie wysokości roszczeń;
- przygotowanie dokumentów do podpisania umowy o dochodzenie roszczenia oraz do udzielenia pełnomocnictwa przez klientów;
- raportowanie szkody celem wypłaty odszkodowania klientowi;
- zgłaszanie roszczenia i przekazywanie dokumentów do firm ubezpieczeniowych;
- informowanie i doradzanie oraz pomaganie osobom, które dochodzą odszkodowania w trakcie trwania procesu odszkodowawczego;
- utrzymywanie kontaktu osobistego i telefonicznego z klientami;
- przestrzeganie norm prawnych i kodeksu etyki realizacji zadań odszkodowawczych.
|