Rejestracja w urzędzie pracy przez internet!
W związku z obecną sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19, osoby ubiegające się o nadanie statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy mogą złożyć wniosek w postaci elektronicznej korzystając z systemu praca.gov.pl (https://www.praca.gov.pl).
Pełna rejestracja elektroniczna nie wymaga wizyty w urzędzie pracy!
Zanim zaczniesz wypełniać formularz elektronicznej rejestracji poprzez portal praca.gov.pl przeczytaj: jeśli nie masz Profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego, a chcesz dokonać pełnej rejestracji elektronicznej bez wizyty w urzędzie możesz go uzyskać poprzez stronę pz.gov.pl , znajdziesz tam dokładną instrukcję jak postępować.
Za pomocą systemu praca.gov.pl, można dokonać również prerejestracji, która polega na złożeniu do urzędu pracy wniosku w postaci elektronicznej. W tej sytuacji osoba ma możliwość umówienia się do urzędu pracy w dogodnym terminie w celu potwierdzenia poprawności przekazanych danych i dostarczenia załączników.
W przypadku braku możliwości rejestracji elektronicznej prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny z pracownikiem urzędu w celu uzyskania informacji na temat rejestracji oraz uzgodnienia terminu wizyty, jeśli jest to konieczne.
Bezwzględnie należy przestrzegać zasad sanitarnych, zakrywać nos i usta oraz zachować odstęp.
Mając na celu ograniczenie ryzyka zakażenia koronawirusem, sprawy należy załatwiać telefonicznie, pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, poprzez portal www.praca.gov.pl lub ePUAP.
NUMERY KONTAKTOWE
(23) 657 31 63, (23) 657 41 06, (23) 657 40 49, fax. wew. 34
Adres e-mail: wazu@praca.gov.pl
Rejestracja wew. 24 oraz wew. 26
Zasiłki wew. 24
Pośrednictwo pracy: wew. 36, 31
Staż, prace interwencyjne: wew. 29
Dotacje / wyposażenia stanowisk pracy / bon na zasiedlenie: wew. 27
Szkolenia / bon szkoleniowy: wew. 33
Obsługa cudzoziemców: wew. 31